Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai GALLOPER II (JK-01) 3.0 V6 (1998.08-2003.12) 141km » AC130032 maxgear
wybrany samochód: 
Hyundai Galloper Ii (jk-01) 3.0 V6 (1998.08-2003.12) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 6SEU16C 5PK/110MM 12V MERCEDES A (W169) 04- AC130032 MAXGEAR

AC130032 SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 6SEU16C 5PK/110MM 12V MERCEDES A (W169) 04- MAXGEAR
maxgear AC130032
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC130032

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaGENUINE DENSO
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 6SEU16C 5PK/110MM 12V MERCEDES A (W169) 04- AC130032 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 6SEU16C 5PK/110MM 12V MERCEDES A (W169) 04-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0012303511
MERCEDES-BENZ      0012309011
MERCEDES-BENZ      0022301311
MERCEDES-BENZ      0022304711
MERCEDES-BENZ      A0002342412
MERCEDES-BENZ      A0012303511
MERCEDES-BENZ      A0012309011
MERCEDES-BENZ      A0022301311
MERCEDES-BENZ      A0022304711

Zastosowanie SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 6SEU16C 5PK/110MM 12V MERCEDES A (W169) 04- AC130032 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.