Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Opel OMEGA A (V87) 3.0 24V (3000) (F19, M19, N19) (1989.09-1994.03) 200km » AC136303 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Omega A (v87) 3.0 24v (3000) (f19, M19, N19) (1989.09-1994.03) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Opornik, wentylator wewnętrzny AC136303 MAXGEAR

AC136303 Opornik, wentylator wewnętrzny MAXGEAR
maxgear AC136303
Opornik, wentylator wewnętrzny AC136303
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC136303

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z klimatyzacją
Tryb pracysterowany elektrycznie
Ciężar [kg]0,21
nr EAN5903364333294

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Opornik, wentylator wewnętrzny AC136303 MAXGEAR

STEROWNIK KLIMATYZACJI RENAULT MODUS 1,2B/D 05-
numery OEM:
RENAULT      7701209803
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Opornik, wentylator wewnętrzny AC136303 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Opornik, wentylator wewnętrzny AC136303 MAXGEAR:

Marcin, Kraśnik
2019-12-02
 5/5
Zakup maxgear 57-0105 polecił mi mój mechanik

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.