Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Suzuki GSX-R (124cc - 750cc) GSX-R 600 /K1/K2/K3 (WVBG) (2001.01-2003.12) 116km » AC330021 maxgear
wybrany samochód: 
Suzuki Gsx-r (124cc - 750cc) Gsx-r 600 /k1/k2/k3 (wvbg) (2001.01-2003.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOMPRESOR KLIMATYZACJI RENAULT GRAND SCENIC 08- AC330021 MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC330021

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
JakośćOE-EQUIVALENT
Ograniczenia producentaDENSO-EQUIVALENT
Ø koła pasowego [mm]115
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny
Ilość oleju [ml]110
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEL14C
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOMPRESOR KLIMATYZACJI RENAULT GRAND SCENIC 08- AC330021 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI RENAULT GRAND SCENIC 08-
numery OEM:
RENAULT      7711497568
RENAULT      8200958328
zamienniki:
8FK 351 123-061
brak
HELLA
8FK 351 123-561
brak
HELLA
4300K491
brak
VAN WEZEL
ACP 954 000P
brak
MAHLE
ACP 954 000S
brak
MAHLE

Zastosowanie KOMPRESOR KLIMATYZACJI RENAULT GRAND SCENIC 08- AC330021 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.