Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC330022 maxgear

KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW AMAROK/ T5 09- AC330022 MAXGEAR

779.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC330022

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
JakośćOE-EQUIVALENT
Ograniczenia producentaDENSO-EQUIVALENT
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Kształt obudowy wtyczkiowalny
Dolot - Ø [mm]28,4
Ø wylotu [mm]15,3
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17C
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW AMAROK/ T5 09- AC330022 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW AMAROK/ T5 09-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0820803
VOLKSWAGEN      7E0820803A
VOLKSWAGEN      7E0820803F
VOLKSWAGEN      7E0820803G

Zastosowanie KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW AMAROK/ T5 09- AC330022 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.