Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Kia SORENTO III (UM) 3.5 D-CVVT 4WD (2018.12-???) 249km » AC330025 maxgear
wybrany samochód: 
Kia Sorento Iii (um) 3.5 D-cvvt 4wd (2018.12-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW CRAFTER 2.0TDI 11- AC330025 MAXGEAR

719.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC330025

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
JakośćOE-EQUIVALENT
Ograniczenia producentaDENSO-EQUIVALENT
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczkiowalny
Dolot - Ø [mm]28,4
Ø wylotu [mm]15,3
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW CRAFTER 2.0TDI 11- AC330025 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW CRAFTER 2.0TDI 11-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9068300260
VOLKSWAGEN      2E0820803F
VOLKSWAGEN      2E0820803H
VOLKSWAGEN      2E0820803J
VOLKSWAGEN      9068300260

Zastosowanie KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW CRAFTER 2.0TDI 11- AC330025 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.