Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC378948 maxgear

Kompresor, klimatyzacja AC378948 MAXGEAR

AC378948 Kompresor, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC378948
Kompresor, klimatyzacja AC378948
738.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

AC378948

dostawca:

MAXGEAR

Ograniczenia producenta 972
Ø koła pasowego [mm] 110,0
Liczba rowków 3
Ilość oleju [ml] 110
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
ID sprzęgła ELECTROMAGNETIC
Ciężar netto [kg] 6,0
nr EAN 5903364315603

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja AC378948 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI VOLVO S60/80/ XC60/70 2,0-2,5 07-

Kompresor, klimatyzacja AC378948 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Kompresor, klimatyzacja AC378948 producenta MAXGEAR

VOLVO

31315453, 31332386, 31366155, 31390266, 31418490, 36001462, 36011355, P31315453, P31366155

numery OEM:
VOLVO      31315453
VOLVO      31332386
VOLVO      31366155
VOLVO      31390266
VOLVO      31418490
VOLVO      36001462
VOLVO      36011355
VOLVO      P31315453
VOLVO      P31366155
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja AC378948 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.