Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Volvo 780 (782) 2.4 D (1986.04-1990.07) 122km » AC431857 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo 780 (782) 2.4 D (1986.04-1990.07) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji AC431857 MAXGEAR

AC431857 Osuszacz klimatyzacji MAXGEAR
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC431857

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj połączeniaKartusz
Czynnik chłodniczyR 134a
MateriałTworzywo sztuczne
Średnica [mm]38
Wysokość [mm]305
Jakość/KlasaEasy Fit
nr EAN5901619527320

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji AC431857 MAXGEAR

OSUSZACZ KLIMATYZACJI VW SHARAN/
numery OEM:
FORD      1151378
FORD      1151398
FORD      1338167
FORD      1M212B912AA
FORD      4M212B912AA
FORD      YM2119D824AA
SEAT      7M3898191
SEAT      7M3898191A
VOLKSWAGEN      7M3898191
VOLKSWAGEN      7M3898191A

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji AC431857 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji AC431857 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-03-26
 5/5
Pasuje do Toyoty E10

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.