Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Opel VIVARO A Platforma / podwozie (X83) 1.9 Di (2001.08-???) 82km » AC465890 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Vivaro A Platforma / Podwozie (x83) 1.9 Di (2001.08-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji AC465890 MAXGEAR

AC465890 Osuszacz klimatyzacji MAXGEAR
maxgear AC465890
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC465890

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Czynnik chłodniczyR 134a
MateriałAluminium
Dolot - Ø [mm]13,7
Wylot - Ø [mm]13,7
Średnica [mm]64
Wysokość [mm]160
Jakość/KlasaEasy Fit

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji AC465890 MAXGEAR

OSUSZACZ KLIMATYZACJI BMW E46/E39/E38/E83
numery OEM:
BMW      64538375757
BMW      64538377330
BMW      64538377332
BMW      64538397523
BMW      8375757
BMW      8377330
BMW      8377332
BMW      8397523
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji AC465890 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji AC465890 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-03-26
 5/5
Pasuje do Toyoty E10

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.