Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » AC488339 maxgear

Osuszacz klimatyzacji AC488339 MAXGEAR

AC488339 Osuszacz klimatyzacji MAXGEAR
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC488339

producent:

MAXGEAR

Czynnik chłodniczy R 134a
Materiał Aluminium
Średnica [mm] 89
Wysokość [mm] 200
Jakość/Klasa Easy Fit
nr EAN 5901619536773

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji AC488339 MAXGEAR

OSUSZACZ KLIMATYZACJI VW PASSAT/ A4
numery OEM:
AUDI      4B0820192
AUDI      4B0820193
AUDI      8A0820191AB
AUDI      8A0820191B
AUDI      8A0820193AB
AUDI      8D0820193A
VOLKSWAGEN      4B0820192
VOLKSWAGEN      4B0820193
VOLKSWAGEN      8A0820191AB
VOLKSWAGEN      8A0820193AB
VOLKSWAGEN      8D0820193A

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji AC488339 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji AC488339 MAXGEAR:

2023-03-26
 5/5
Pasuje do Toyoty E10

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.