Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Volkswagen PASSAT CC B6 (357) 1.8 TSI (2008.11-2010.05) 152km » AC491005 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat Cc B6 (357) 1.8 Tsi (2008.11-2010.05) 152km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji AC491005 MAXGEAR

AC491005 Osuszacz klimatyzacji MAXGEAR
maxgear AC491005
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC491005

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj połączeniaButelka
Czynnik chłodniczyR 134a
MateriałAluminium
Dolot - Ø [mm]14,5
Wylot - Ø [mm]14,5
Średnica [mm]89
Wysokość [mm]338
Jakość/KlasaEasy Fit
nr EAN5902659790293

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji AC491005 MAXGEAR

OSUSZACZ KLIMATYZACJI VOLVO S40 04-
numery OEM:
FORD      4N5H19E647AG
VOLVO      30647907
VOLVO      30661743
VOLVO      30676523
VOLVO      30738665
VOLVO      30780713
VOLVO      31332650
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji AC491005 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji AC491005 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-03-26
 5/5
Pasuje do Toyoty E10

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.