Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro (2019.03-???) 349km » AC730153 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) S6 Tdi Mild Hybrid Quattro (2019.03-???) 349km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SILNIK DMUCHAWY OPEL MOKKA 13-/ TRAX 13- AC730153 MAXGEAR

AC730153 SILNIK DMUCHAWY OPEL MOKKA 13-/ TRAX 13- MAXGEAR
maxgear AC730153
183.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC730153

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Średnica [mm]150
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez zintegrowanego regulatora
Liczba zestyków2
Moc [W]288

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SILNIK DMUCHAWY OPEL MOKKA 13-/ TRAX 13- AC730153 MAXGEAR

SILNIK DMUCHAWY OPEL MOKKA 13-/ TRAX 13-
numery OEM:
GMC      1618449
GMC      95920148
OPEL      1618449
OPEL      95920148
VAUXHALL      1618449
VAUXHALL      95920148

Zastosowanie SILNIK DMUCHAWY OPEL MOKKA 13-/ TRAX 13- AC730153 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o SILNIK DMUCHAWY OPEL MOKKA 13-/ TRAX 13- AC730153 MAXGEAR:

Marcin, Kraśnik
2019-12-02
 5/5
Zakup maxgear 57-0105 polecił mi mój mechanik

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.