Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 2.0 16V (1994.01-1997.05) 150km » 10015 meat&doria
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 2.0 16v (1994.01-1997.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10015 MEAT&DORIA

10015 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MEAT&DORIA
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10015

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10015 MEAT&DORIA

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, CORSA A, CORSA A TR, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, VECTRA A 1.3/1.6 09.85-09.00
numery OEM:
ISUZU      8019795710
OPEL      01211582
OPEL      01211591
OPEL      01237504
OPEL      016158829
OPEL      016410049
OPEL      01977958
OPEL      01979107
OPEL      01979571
OPEL      01985342
OPEL      1211582
OPEL      1211591
OPEL      1237504
OPEL      16158829
OPEL      16410049
OPEL      1977958
OPEL      1979107
OPEL      1979571
OPEL      1985342
CHEVROLET      1211582
CHEVROLET      1211591
CHEVROLET      1237504
CHEVROLET      16158829
CHEVROLET      16410049
CHEVROLET      1977958
CHEVROLET      1979107
CHEVROLET      1979571
CHEVROLET      1985342
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10015 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10015 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.