Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 89274 meat&doria

Klapka ujścia spalin 89274 MEAT&DORIA

89274 Klapka ujścia spalin MEAT&DORIA
1,420.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

89274

dostawca:

MEAT&DORIA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 89274 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: VW BEETLE, GOLF VI, JETTA IV, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B7 2.0D 10.08-12.17

Klapka ujścia spalin 89274 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Klapka ujścia spalin 89274 producenta MEAT&DORIA

VOLKSWAGEN

1K0253691B, 1K0253691C, 1K0253691D, 1K0253691F, 1K0253691G, 1K0253691J, 1K0253691E

numery OEM:
AUDI      1K0 253 691 B
AUDI      1K0 253 691 C
AUDI      1K0 253 691 D
AUDI      1K0 253 691 F
AUDI      1K0 253 691 G
AUDI      1K0 253 691 J
AUDI      1K0253691E
SEAT      1K0 253 691 B
SEAT      1K0 253 691 C
SEAT      1K0 253 691 D
SEAT      1K0 253 691 F
SEAT      1K0 253 691 G
SEAT      1K0 253 691 J
SEAT      1K0253691E
SKODA      1K0 253 691 B
SKODA      1K0 253 691 C
SKODA      1K0 253 691 D
SKODA      1K0 253 691 F
SKODA      1K0 253 691 G
SKODA      1K0 253 691 J
SKODA      1K0253691E
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 B
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 C
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 D
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 F
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 G
VOLKSWAGEN      1K0 253 691 J
VOLKSWAGEN      1K0253691E
VAG      1K0 253 691 B
VAG      1K0 253 691 C
VAG      1K0 253 691 D
VAG      1K0 253 691 F
VAG      1K0 253 691 G
VAG      1K0 253 691 J
VAG      1K0253691E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 89274 MEAT&DORIA w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.