Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » AU-ES-4918 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core AU-ES-4918 MOOG

AU-ES-4918 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core MOOG
moog AU-ES-4918
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

AU-ES-4918

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 23
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 160
Długość 2 [mm] 31
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M8X1.25
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197412174

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core AU-ES-4918 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego pasuje do: AUDI A8 D3 BENTLEY CONTINENTAL, CONTINENTAL FLYING SPUR, FLYING SPUR VW PHAETON 2.8-6.0ALK 04.02-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core AU-ES-4918 ma zastosowanie do modeli samochodów

BENTLEY

ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core AU-ES-4918 producenta MOOG

BENTLEY

4E0419811D, 4E0419811E

VOLKSWAGEN

4E0419811B, 4E0419811C, 4E0419811D, 4E0419811E

AUDI

4E0419811B, 4E0419811C, 4E0419811D, 4E0419811E

numery OEM:
AUDI      4E0 419 811 B
AUDI      4E0 419 811 C
AUDI      4E0 419 811 D
AUDI      4E0 419 811 E
SEAT      4E0 419 811 B
SEAT      4E0 419 811 C
SEAT      4E0 419 811 D
SKODA      4E0 419 811 B
SKODA      4E0 419 811 C
SKODA      4E0 419 811 D
VOLKSWAGEN      4E0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4E0 419 811 C
VOLKSWAGEN      4E0 419 811 D
VOLKSWAGEN      4E0 419 811 E
BENTLEY      4E0419811D
BENTLEY      4E0419811E

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core AU-ES-4918 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core AU-ES-4918 MOOG:

Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.