Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volvo FE II FE 280-26 (2013-???) 280km » DE-AX-5752 moog
wybrany samochód: 
Volvo Fe Ii Fe 280-26 (2013-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny DE-AX-5752 MOOG

DE-AX-5752 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MOOG
moog DE-AX-5752
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny DE-AX-5752
DE-AX-5752
moog DE-AX-5752 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny DE-AX-5752 moog
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny DE-AX-5752 moog
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

DE-AX-5752

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]353,5
Średnica 1 [mm]16
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Długość opakowania [cm]45
Szerokość opakowania [cm]5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN4044197461707

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny DE-AX-5752 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 353,5mm) pasuje do: DAEWOO KORANDO, MUSSO, SSANGYONG KORANDO, MUSSO 2.0-3.2 10.95-
numery OEM:
OPEL      95952930
VAUXHALL      95952930
CHEVROLET      95952930
SSANGYONG      95952930
DAEWOO      95952930

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny DE-AX-5752 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny DE-AX-5752 MOOG:

Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.