Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » VO-AX-8759 moog

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8759 MOOG

VO-AX-8759 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MOOG
moog VO-AX-8759
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VO-AX-8759

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197569656

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8759 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 326mm) pasuje do: AUDI A1, A2, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, TOLEDO IV, VW POLO, POLO V 1.0-2.0D 02.00-05.22

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8759 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8759 producenta MOOG

SEAT

6R0423803C, 6R0423803D, 6R0423804C, 6R0423804D, 6R0423810, 6R0423810A

AUDI

6R0423803C, 6R0423803D, 6R0423804C, 6R0423804D, 6R0423810, 6R0423810A

VOLKSWAGEN

6R0423803C, 6R0423803D, 6R0423804C, 6R0423804D, 6R0423810, 6R0423810A

numery OEM:
AUDI      6R0 423 803 C
AUDI      6R0 423 803 D
AUDI      6R0 423 804 C
AUDI      6R0 423 804 D
AUDI      6R0 423 810
AUDI      6R0 423 810 A
SEAT      6R0 423 803 C
SEAT      6R0 423 803 D
SEAT      6R0 423 804 C
SEAT      6R0 423 804 D
SEAT      6R0 423 810
SEAT      6R0 423 810 A
SKODA      6R0 423 803 C
SKODA      6R0 423 803 D
SKODA      6R0 423 804 C
SKODA      6R0 423 804 D
SKODA      6R0 423 810
SKODA      6R0 423 810 A
VOLKSWAGEN      6R0 423 803 C
VOLKSWAGEN      6R0 423 803 D
VOLKSWAGEN      6R0 423 804 C
VOLKSWAGEN      6R0 423 804 D
VOLKSWAGEN      6R0 423 810
VOLKSWAGEN      6R0 423 810 A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8759 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8759 MOOG:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.