Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 32,5 |
Wysokość [mm] | 54 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 6 |
Szerokość opakowania [cm] | 3,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 3,5 |
nr EAN | 4044197115952 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-1329 MOOG
AUDI | 191 407 182 | |
AUDI | 357 407 182 | |
AUDI | 357 407 182 F | |
PORSCHE | 357407182 | |
SEAT | 191 407 182 | |
SEAT | 1J0407182 | |
SEAT | 357 407 182 | |
SEAT | 357 407 182 F | |
SKODA | 191 407 182 | |
SKODA | 1J0407182 | |
SKODA | 357 407 182 | |
SKODA | 357 407 182 F | |
VOLKSWAGEN | 191 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 1J0407182 | |
VOLKSWAGEN | 357 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 357 407 182 F |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-1329 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-1329 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.