Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco T-WAY AT410T45 (2021-???) 450km » 48036 ngk
wybrany samochód: 
Iveco T-way At410t45 (2021-???) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48036 NGK

48036 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48036
Cewka zapłonowa 48036
48036
165.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5012

numer części:

48036

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326480369

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48036 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI A6 C4 BMW 3 (E36), 5 (E34), 5 (E39), 7 (E32), 7 (E38), 8 (E31) SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA II VW GOLF II, POLO III 1.3-4.0 06.86-06.03
numery OEM:
BMW      1 317 232
BMW      1 317 585
BMW      1 402 440
BMW      1 402 713
BMW      1 703 359
BMW      1 720 166
BMW      1 726 176
BMW      1 726 177
BMW      1 726 178
BMW      1 726 178B
BMW      1 727 108
BMW      1 729 842
BMW      1 730 502
BMW      1 730 765
BMW      1 731 134
BMW      1 731 134B
BMW      1 731 178B
BMW      1 731 884
BMW      1 734 468
BMW      1 748 394
BMW      1 748 395
BMW      1 777 666
BMW      12 13 1 317 232
BMW      12 13 1 317 585
BMW      12 13 1 402 440
BMW      12 13 1 402 713
BMW      12 13 1 703 359
BMW      12 13 1 720 166
BMW      12 13 1 726 176
BMW      12 13 1 726 177
BMW      12 13 1 726 178
BMW      12 13 1 726 178B
BMW      12 13 1 727 108
BMW      12 13 1 729 842
BMW      12 13 1 730 502
BMW      12 13 1 730 765
BMW      12 13 1 731 134
BMW      12 13 1 731 134B
BMW      12 13 1 731 178B
BMW      12 13 1 731 884
BMW      12 13 1 734 468
BMW      12 13 1 748 394
BMW      12 13 1 748 395
BMW      12 13 1 777 666
BMW      12 13 7 599 218
BMW      12 13 7 703 359
BMW      12 13 9 066 468
BMW      7 599 218
BMW      7 703 359
BMW      9 066 468
MINI      1 317 232
MINI      1 317 585
MINI      1 402 440
MINI      1 402 713
MINI      1 703 359
MINI      1 720 166
MINI      1 726 176
MINI      1 726 177
MINI      1 726 178
MINI      1 726 178B
MINI      1 727 108
MINI      1 729 842
MINI      1 730 502
MINI      1 730 765
MINI      1 731 134
MINI      1 731 134B
MINI      1 731 178B
MINI      1 731 884
MINI      1 734 468
MINI      1 748 394
MINI      1 748 395
MINI      1 777 666
MINI      12 13 1 317 232
MINI      12 13 1 317 585
MINI      12 13 1 402 440
MINI      12 13 1 402 713
MINI      12 13 1 703 359
MINI      12 13 1 720 166
MINI      12 13 1 726 176
MINI      12 13 1 726 177
MINI      12 13 1 726 178
MINI      12 13 1 726 178B
MINI      12 13 1 727 108
MINI      12 13 1 729 842
MINI      12 13 1 730 502
MINI      12 13 1 730 765
MINI      12 13 1 731 134
MINI      12 13 1 731 134B
MINI      12 13 1 731 178B
MINI      12 13 1 731 884
MINI      12 13 1 734 468
MINI      12 13 1 748 394
MINI      12 13 1 748 395
MINI      12 13 1 777 666
MINI      12 13 7 599 218
MINI      12 13 7 703 359
MINI      12 13 9 066 468
MINI      7 599 218
MINI      7 703 359
MINI      9 066 468

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48036 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48036 NGK:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.