Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48052 ngk

Cewka zapłonowa 48052 NGK

48052 Cewka zapłonowa NGK
232.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U2014

numer części:

48052

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 4010326480529

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48052 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: IVECO DAILY III; FIAT BRAVA, BRAVO I, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, MAREA, MULTIPLA, PALIO, SIENA; LANCIA DEDRA, DELTA II, LYBRA 1.6-2.8CNG 10.95-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46 44 60 39
ALFA ROMEO      46 47 24 40
ALFA ROMEO      46 48 03 61
ALFA ROMEO      50 03 09 81 6
ALFA ROMEO      77 89 34 6
FIAT      46446039
FIAT      46472440
FIAT      46480361
FIAT      500309816
FIAT      7789346
LANCIA      46446039
LANCIA      46472440
LANCIA      46480361
LANCIA      7789346
FERRARI      46446039
FERRARI      46472440
FERRARI      46480361
FERRARI      500309816
FERRARI      7789346
MASERATI      46446039
MASERATI      46472440
MASERATI      46480361
MASERATI      7789346

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48052 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48052 NGK:

2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.