Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Land Rover RANGE ROVER SPORT III (L461) P510e PHEV AWD (2022-???) 510km » 48075 ngk
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Sport Iii (l461) P510e Phev Awd (2022-???) 510km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48075 NGK

48075 Cewka zapłonowa NGK
549.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6016

numer części:

48075

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych6
Ilość biegunów4
Technika połączeńSAE/M4
nr EAN4010326480758

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48075 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN XANTIA, XM, PEUGEOT 406, 605, RENAULT ESPACE III, LAGUNA I, SAFRANE II 2.9/3.0 10.96-12.04
numery OEM:
CITROËN      0000597057
CITROËN      2526086
CITROËN      5970.57
CITROËN      5970.A1
PEUGEOT      0000597057
PEUGEOT      2526086
PEUGEOT      5970.57
PEUGEOT      5970.A1
RENAULT      77 01 205 906
DACIA      77 01 205 906

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48075 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48075 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.