Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Jaguar E-TYPE 2+2 4.2 (Series 1) (1966-1968) 265km » 48083 ngk
wybrany samochód: 
Jaguar E-type 2+2 4.2 (series 1) (1966-1968) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48083 NGK

48083 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48083
Cewka zapłonowa 48083
48083
ngk 48083 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 48083 ngk
Cewka zapłonowa 48083 ngk
Cewka zapłonowa 48083 ngk
Cewka zapłonowa 48083 ngk
271.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6019

numer części:

48083

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów6
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326480833

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48083 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL AGILA A, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, CORSA D 1.2-1.4LPG 09.00-
numery OEM:
OPEL      1208020
OPEL      24420584
CHEVROLET      93 177 212
DAEWOO      93 177 212
PONTIAC      93 177 212
BUICK      93 177 212
CADILLAC      93 177 212

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48083 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48083 NGK:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.