Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48108 ngk

Cewka zapłonowa 48108 NGK

48108 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48108
Cewka zapłonowa 48108
48108
ngk 48108 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 48108 ngk
130.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U2028

numer części:

48108

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
Cewka zapłonowa bez przewodu zapłonowego
nr EAN 4010326481083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48108 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II; NISSAN KUBISTAR; RENAULT CLIO II, CLIO III, CLIO IV, KANGOO, KANGOO EXPRESS, MODUS 1.0ALK-1.2LPG 01.01-
numery OEM:
NISSAN      22448-00QAF
NISSAN      22462-00Q0A
RENAULT      82 00 360 911
RENAULT      82 00 702 693
RENAULT      82 00 844 01
DACIA      82 00 360 911
DACIA      82 00 702 693
DACIA      82 00 844 01
INFINITI      22448-00QAF
INFINITI      22462-00Q0A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48108 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48108 NGK:

2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.