Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48142 ngk

Cewka zapłonowa 48142 NGK

48142 Cewka zapłonowa NGK
95.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U2031

numer części:

48142

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 4010326481427

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48142 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, CAPTIVA, CRUZE, EPICA, EVANDA, LANOS, MATIZ, NUBIRA, REZZO, SPARK; DAEWOO EVANDA, KALOS, LACETTI, LANOS, MATIZ, NUBIRA 1.0-2.4LPG 05.97-
numery OEM:
CHRYSLER      25182496
DODGE      25182496
OPEL      4805507
CHEVROLET      25 182 496
CHEVROLET      25184179
CHEVROLET      96 253 555
DAEWOO      25 182 496
DAEWOO      25184179
DAEWOO      96 253 555
PONTIAC      25 182 496
PONTIAC      25184179
PONTIAC      96 253 555
BUICK      25 182 496
BUICK      25184179
BUICK      96 253 555
CADILLAC      25 182 496
CADILLAC      25184179
CADILLAC      96 253 555

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48142 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48142 NGK:

2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.