Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 HDi 90 (2008.04-???) 90km » 48157 ngk
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo Multispace (b9) 1.6 Hdi 90 (2008.04-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48157 NGK

48157 Cewka zapłonowa NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U4008

numer części:

48157

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Ilość biegunów3
Technika połączeńSAE/DIN
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
nr EAN4010326481571

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48157 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: FIAT SEDICI, MITSUBISHI COLT V, LANCER VII, SPACE STAR, SUBARU JUSTY II, JUSTY III, SUZUKI ALTO VI, BALENO, CARRY, GRAND VITARA II, IGNIS I, IGNIS II 1.1-1.6D 03.89-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71742420
FIAT      71742420
LANCIA      71742420
SUZUKI      33400-62J00
SUZUKI      33400-65G00
SUZUKI      33400-65G01
SUZUKI      33400-65G02
SUZUKI      33400-M78L00
FERRARI      71742420
MASERATI      71742420

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48157 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48157 NGK:

Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.