Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 2.0 Diesel (CB8A) (1992.06-1996.12) 68km » 48220 ngk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) 2.0 Diesel (cb8a) (1992.06-1996.12) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48220 NGK

48220 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48220
Cewka zapłonowa 48220
343.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U2049

numer części:

48220

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych6
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowapionowe złącze pierwotne (prawe naroże)
nr EAN4010326482202

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48220 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER III, VOYAGER I, VOYAGER II, VOYAGER III, VOYAGER IV, DODGE CARAVAN, INTREPID, PLYMOUTH VOYAGER 3.3/3.8 10.89-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      4443971
CHRYSLER      5233140
DODGE      4443971
DODGE      5233140
CHEVROLET      88 921 253
DAEWOO      88 921 253
PONTIAC      88 921 253
BUICK      88 921 253
CADILLAC      88 921 253

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48220 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48220 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.