Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel MOVANO A Platforma / podwozie (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) (1998.07-2001.10) 114km » 48254 ngk
wybrany samochód: 
Opel Movano A Platforma / Podwozie (x70) 2.8 Dti (ed, Hd, Ud0, Ud4) (1998.07-2001.10) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48254 NGK

48254 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48254
Cewka zapłonowa 48254
346.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U2055

numer części:

48254

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326482547

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48254 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: HYUNDAI GALLOPER II, KIA SHUMA I, MITSUBISHI PAJERO I, PAJERO II, SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY III, LEGACY IV, LEGACY OUTBACK, OUTBACK 1.5-3.0 11.88-09.13
numery OEM:
SUBARU      22433-AA410
SUBARU      22433-AA41A
SUBARU      22433-AA41B
SUBARU      22433-AA570

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48254 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48254 NGK:

2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.