Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G) (1987.04-1991.12) 87km » 48344 ngk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero I (l04_g, L14_g) 2.5 Td (l044g, L049g) (1987.04-1991.12) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48344 NGK

48344 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48344
Cewka zapłonowa 48344
48344
ngk 48344 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 48344 ngk
Cewka zapłonowa 48344 ngk
114.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U1081

numer części:

48344

dostawca:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN4010326483445
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48344 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B2, 80 B3, 90 B2, 90 B3, COUPE B2, COUPE B3, BMW 3 (E21), 3 (E30), 3 (E36), 5 (E28), VW GOLF II, PASSAT B2 1.3-2.8 01.78-
numery OEM:
AUDI      811 905 115
SEAT      811 905 115
SKODA      811 905 115
VOLKSWAGEN      811 905 115
LAMBORGHINI      811 905 115
BENTLEY      811 905 115

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48344 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48344 NGK:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.