Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A1 (8X1, 8XK) 1.6 TDI (2014.11-2018.10) 115km » 48374 ngk
wybrany samochód: 
Audi A1 (8x1, 8xk) 1.6 Tdi (2014.11-2018.10) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48374 NGK

48374 Cewka zapłonowa NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U3020

numer części:

48374

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia DIN
nr EAN4010326483742

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48374 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MITSUBISHI 3000 GT, CARISMA, COLT III, ECLIPSE I, ECLIPSE II, GALANT VII, LANCER V, LANCER VII, OUTLANDER I, PAJERO II, SPACE RUNNER 1.5-3.0 01.90-12.13
numery OEM:
MITSUBISHI      MD 158409
MITSUBISHI      MD 163599
MITSUBISHI      MD 179787
MITSUBISHI      MD 184230
MITSUBISHI      MD 192126
MITSUBISHI      MD 310298

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48374 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48374 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.