Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 2.0 16V (1994.01-1997.05) 150km » 49053 ngk
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 2.0 16v (1994.01-1997.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 49053 NGK

49053 Cewka zapłonowa NGK
ngk 49053
Cewka zapłonowa 49053
49053
ngk 49053 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 49053 ngk
283.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5315

numer części:

49053

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326490535

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 49053 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, ASTRA K, CASCADA, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, INSIGNIA B, INSIGNIA B GRAND SPORT, ZAFIRA C 1.6 06.12-
numery OEM:
MITSUBISHI      H6T1 5371 ZC
OPEL      1 208 109
OPEL      55 569 253
zamienniki:

Zastosowanie Cewka zapłonowa 49053 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 49053 NGK:

Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.