Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A5 Sportback (8TA) 2.0 TFSI quattro (2015.08-2017.01) 230km » 49100 ngk
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (8ta) 2.0 Tfsi Quattro (2015.08-2017.01) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 49100 NGK

49100 Cewka zapłonowa NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5332

numer części:

49100

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326491006

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 49100 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: DS DS 3, DS 4, CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 III, C3 PICASSO, C4 CACTUS, C4 GRAND PICASSO II 1.2 01.13-
numery OEM:
CITROËN      96 753 909 80
PEUGEOT      96 753 909 80
CHEVROLET      3639845
DAEWOO      3639845
PONTIAC      3639845
BUICK      3639845
CADILLAC      3639845
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 49100 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 49100 NGK:

Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.