Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 5727 ngk

Świeca żarowa/płomieniowa 5727 NGK

5727 Świeca żarowa/płomieniowa NGK
ngk 5727
Świeca żarowa/płomieniowa 5727
162.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

5727

producent:

NGK

Napięcie [V]12,5
Technika połączeńThread
Wymiar gwintuM8 x 1,0
Opór [Ohm]3,2
Długość całkowita [mm]69,0
Rozmiar klucza10 mm
Konstrukcja świec żarowychŚwieca żarowa metalowa
Głębokość zabudowy [mm]19,0

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa/płomieniowa 5727 NGK

Świeca żarowa YA-01
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Świeca żarowa/płomieniowa 5727 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca żarowa/płomieniowa 5727 NGK:

GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Morawica
2024-11-04
 5/5
Świece zamówione nie odbiegają od orginału ,autko pali na dotyk nawet na słabym akumulatorze
Mateusz, Zamość
2019-10-29
 5/5
Zakup 6943 ngk polecony przez mojego serwisanta
Marcin, Sandomierz
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Nowa Wieś
2021-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gać
2019-09-04
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
Mariusz, Inowrocław
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2023-10-30
 5/5
Błędy waucie zniknęły, świece działają idealnie.

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.