Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 12,0 |
Natężenie prądu [A] | 5,5 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 59,5 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20,0 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
Moment dokręcenia [Nm] | 23 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Technika połączeń | M5 / 3,0-4,0 Nm |
nr EAN | 087295162859 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 6285 NGK
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
LANOS, MATIZ
N10213001, N10213002, N0191005, N0191006
N10213001, N10213002, N0191005, N0191006
N10213001, N10213002, N0191005, N0191006
N10213001, N10213002, N0191005, N0191006
AUDI | N 102 130 01 | |
AUDI | N 102 130 02 | |
AUDI | N0191005 | |
AUDI | N0191006 | |
SEAT | N 102 130 01 | |
SEAT | N 102 130 02 | |
SEAT | N0191005 | |
SEAT | N0191006 | |
SKODA | N 102 130 01 | |
SKODA | N 102 130 02 | |
SKODA | N0191005 | |
SKODA | N0191006 | |
VOLKSWAGEN | N 102 130 01 | |
VOLKSWAGEN | N 102 130 02 | |
VOLKSWAGEN | N0191005 | |
VOLKSWAGEN | N0191006 | |
LAMBORGHINI | N 019 1005 | |
LAMBORGHINI | N 019 1006 | |
LAMBORGHINI | N 102 130 01 | |
LAMBORGHINI | N 102 130 02 | |
BENTLEY | N 019 1005 | |
BENTLEY | N 019 1006 | |
BENTLEY | N 102 130 01 | |
BENTLEY | N 102 130 02 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 6285 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 6285 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.