
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Opór [Ohm] | 0,9 |
| Długość całkowita [mm] | 111,0 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 30,0 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 10 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 087295908280 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 90828 NGK
| ALFA ROMEO | 55200817 | |
| FIAT | 55200817 | |
| LANCIA | 55 20 08 17 | |
| OPEL | 93 190 433 | |
| SUZUKI | 18550-79J50 | |
| VAUXHALL | 93 190 433 | |
| CHEVROLET | 93 190 433 | |
| DAEWOO | 93 190 433 | |
| FERRARI | 55 20 08 17 | |
| MASERATI | 55 20 08 17 | |
| PONTIAC | 93 190 433 | |
| BUICK | 93 190 433 | |
| CADILLAC | 93 190 433 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 90828 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 90828 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.