
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ceramiczna |
| Napięcie znamionowe [V] | 7 |
| Opór [Ohm] | 0,3 |
| Długość całkowita [mm] | 158,6 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27,0 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Rozmiar klucza | 8 mm |
| nr EAN | 087295915844 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 91584 NGK
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
0011597301, 0011598001, A0011597301, A0011598001
| MERCEDES-BENZ | 001 159 73 01 | |
| MERCEDES-BENZ | 001 159 80 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 001 159 73 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 001 159 80 01 | |
| SMART | 001 159 73 01 | |
| SMART | 001 159 80 01 | |
| SMART | A 001 159 73 01 | |
| SMART | A 001 159 80 01 | |
| MAYBACH | 001 159 73 01 | |
| MAYBACH | 001 159 80 01 | |
| MAYBACH | A 001 159 73 01 | |
| MAYBACH | A 001 159 80 01 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 91584 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 91584 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.