
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 4,4 |
| Opór [Ohm] | 0,5 |
| Długość całkowita [mm] | 98,0 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,0 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 087295941034 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 94103 NGK
| MERCEDES-BENZ | 415 159 00 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 415 159 00 01 | |
| NISSAN | 11065-00Q0E | |
| RENAULT | 11 06 556 87R | |
| RENAULT | 11065-5687R | |
| RENAULT | 82 00 682 592 | |
| DACIA | 11 06 556 87R | |
| DACIA | 11065-5687R | |
| DACIA | 82 00 682 592 | |
| SMART | 415 159 00 01 | |
| SMART | A 415 159 00 01 | |
| INFINITI | 11065-00Q0E | |
| MAYBACH | 415 159 00 01 | |
| MAYBACH | A 415 159 00 01 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 94103 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 94103 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.