Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 4,4 |
Natężenie prądu [A] | 7,0 |
Opór [Ohm] | 0,5 |
Długość całkowita [mm] | 158,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
Wymiar gwintu | M9 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 9 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 087295942512 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 94251 NGK
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
1212334, 1214334, 55564162
55200755
55200755
55200755
93191771
1855079J80, 1855079J81
ALFA ROMEO | 55 20 07 55 | |
FIAT | 55 20 07 55 | |
LANCIA | 55 20 07 55 | |
OPEL | 12 12 334 | |
OPEL | 12 14 334 | |
OPEL | 55 56 41 62 | |
SAAB | 93 191 771 | |
SUZUKI | 18550-79J80 | |
SUZUKI | 18550-79J81 | |
VAUXHALL | 12 14 334 | |
VAUXHALL | 55 564 162 | |
CHEVROLET | 93 191 771 | |
DAEWOO | 93 191 771 | |
FERRARI | 55 20 07 55 | |
MASERATI | 55 20 07 55 | |
PONTIAC | 93 191 771 | |
BUICK | 93 191 771 | |
CADILLAC | 93 191 771 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 94251 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 94251 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.