Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Opel COMBO Tour 1.7 CDTI 16V (2004.07-2011.12) 101km » 831084 nissens
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour 1.7 Cdti 16v (2004.07-2011.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831084 NISSENS

831084 Pompa wodna, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 831084
Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831084
831084
nissens 831084 Pompa wodna, ** FIRST FIT **
174.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

831084

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaPIERBURG
Tryb pracyelektryczny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z dodatkową pompą wodną
Napięcie [V]12
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
nr EAN5707286486867

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831084 NISSENS

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), 6 (F13), 6 GRAN COUPE (F06), 7 (F01, F02, F03, F04), X5 (E70) 4.4 05.08-07.19
numery OEM:
BMW      11515A36581
BMW      11517584219
BMW      11517589636
BMW      11517604528
BMW      11517604529
BMW      11517629916
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831084 NISSENS w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.