Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.6 GR 4WD (GXPA16) (2020.02-???) 261km » 891012 nissens
wybrany samochód: 
Toyota Yaris (_p21_, _pa1_, _ph1_) 1.6 Gr 4wd (gxpa16) (2020.02-???) 261km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji 891012 NISSENS

891012 Kompresor klimatyzacji NISSENS
nissens 891012
1,123.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

891012

producent:

NISSENS

Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]115
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]154
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze sprzęgłem elektromagnetycznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez diody
Dolot - Ø [mm]21
Ø wylotu [mm]16
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiDKS17
Liczba rowków7
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji 891012 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT KOLEOS I 2.0D 07.08-
numery OEM:
RENAULT      926007877R
RENAULT      92600JY02A

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji 891012 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor klimatyzacji 891012 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.