Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi SPACE STAR nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (DG_A) 1.6 16V (DG3A) (2001.01-2004.12) 98km » 211591 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Star Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (dg_a) 1.6 16v (dg3a) (2001.01-2004.12) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 211591 NK

211591 Zacisk hamulca NK
182.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

211591

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów211592
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]284
nr EAN5703858774660

skład zestawu:
79151883 Zestaw akcesoriów, klocki hamulcowe
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 211591 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. BMW P. 1/2 (F20/F21/F22) 1,5-2,0 10- LE
numery OEM:
BMW      34 11 6 850 643
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 211591 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu