Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Isuzu PIAZZA (JR_) 2.0 Turbo (1985.06-1990.12) 141km » 2123126 nk
wybrany samochód: 
Isuzu Piazza (jr_) 2.0 Turbo (1985.06-1990.12) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2123126 NK

2123126 Zacisk hamulca NK
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2123126

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2123125
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
nr EAN5703858243678

skład zestawu:
8623013 Tłoczek, zacisk hamulca
8823011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2123126 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FIAT P. BRAVA/BRAVO/MAREA/PUNTO 1,2-2,0 95-12 PR
numery OEM:
ALFA ROMEO      9947122
ALFA ROMEO      9950808
ALFA ROMEO      9950809
FIAT      77364922
FIAT      9947120
FIAT      9947122
FIAT      9950809
LANCIA      9947120
LANCIA      9947122

Zastosowanie Zacisk hamulca 2123126 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu