Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro (1987.01-1987.12) 133km » 2123171 nk
wybrany samochód: 
Audi Coupe B2 (81, 855, 856) 2.3 Quattro (1987.01-1987.12) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2123171 NK

2123171 Zacisk hamulca NK
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2123171

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2123172
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
nr EAN5700750075307

skład zestawu:
8637011 Tłoczek, zacisk hamulca
8823026 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8945029 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2123171 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FIAT P. 500/DOBLO/PUNTO 05- LE
numery OEM:
FIAT      735468861
FIAT      77363933
FIAT      77365008
OPEL      5 42 206
OPEL      5542097
OPEL      93189801
OPEL      95511301
VAUXHALL      93189801
VAUXHALL      95511301
zamienniki:
24.3541-1829.7
brak
ATE
RS549891A0
brak
FTE automotive GmbH
13012123171
brak
SBS
F 23 158
brak
BREMBO
38024800
brak
TEXTAR
DC83988
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Zacisk hamulca 2123171 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu