Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi TT (8J3) 2.0 TTS quattro (2008.05-2014.06) 265km » 2123197 nk
wybrany samochód: 
Audi Tt (8j3) 2.0 Tts Quattro (2008.05-2014.06) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2123197 NK

2123197 Zacisk hamulca NK
289.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2123197

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2123198
MateriałŻeliwo szare
Wymiar gwintuM10X1
Ograniczenia producentaVARGA
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]43
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]305
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Średnica tłoka cylindra [mm]43
nr EAN5703858975005

skład zestawu:
79991820 Zestaw akcesoriów, klocki hamulcowe
8919002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2123197 NK

ZACISK HAM. FIAT T. FREEMONT 2,0 JTD/2,4-3,6 11- LE
numery OEM:
FIAT      K68029889AA
FIAT      K68029889AB
FIAT      K68029889AC
FIAT      K68029889AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2123197 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu