Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen TRANSPORTER T5 Furgon (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) VR6 3.2 4motion (2003.11-2009.11) 235km » 212348 nk
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T5 Furgon (7ha, 7hh, 7ea, 7eh) Vr6 3.2 4motion (2003.11-2009.11) 235km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 212348 NK

212348 Zacisk hamulca NK

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

212348

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów212347
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ tarczy hamulcowejpełny
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
nr EAN5703858775087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212348 NK

ZACISK HAM. SKODA T. OCTAVIA 12- PR ÂťELIWNY
numery OEM:
SEAT      5Q0 615 424 B
SEAT      5QM 615 424 A
SKODA      5Q0 615 424 B
SKODA      5Q0 615 424 C
VOLKSWAGEN      5QM 615 424 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 212348 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu