Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 626 V Hatchback (GF) 2.0 DITD (GFFP) (1998.04-2002.10) 90km » 2125104 nk
wybrany samochód: 
Mazda 626 V Hatchback (gf) 2.0 Ditd (gffp) (1998.04-2002.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2125104 NK

2125104 Zacisk hamulca NK
157.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2125104

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2125103
MateriałŻeliwo
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]260
nr EAN5703858244019

skład zestawu:
8625006 Tłoczek, zacisk hamulca
8825007 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999021 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2125104 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD P. MONDEO 1,6-2,0 16V 93-00 PR
numery OEM:
FORD      1072951
FORD      1072959
FORD      1121753
FORD      1138591
FORD      1478469
FORD      6668590
FORD      93BB2L231AA
FORD      97BG2L231CA
FORD      97BX2B294CA
FORD      R97BX2B294CA
FORD      R97BX2B294CB
FORD      R97BX2B94CA

Zastosowanie Zacisk hamulca 2125104 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu