Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Rover 400 Tourer (XW) 2.0 i (1994.05-1998.11) 136km » 2125156 nk
wybrany samochód: 
Rover 400 Tourer (xw) 2.0 I (1994.05-1998.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2125156 NK

2125156 Zacisk hamulca NK
145.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

2125156

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2125155
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
nr EAN5703858717865
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8645039 Tłoczek, zacisk hamulca
8825019 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2125156 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD P. FOCUS/KUGA 04- PR
numery OEM:
FORD      1223615
FORD      1459583
FORD      1682875
FORD      1802059
FORD      3M512B294AA
FORD      3M512B294BA
FORD      AV612B294AA
FORD      BPYK-3361-XA
FORD      BPYK-3361-XB
FORD      BPYK-3361-XC
FORD      CN152B294BA
MAZDA      BPYK3361XA
MAZDA      BPYK3361XB
MAZDA      BPYK3361XC
VOLVO      36000485
VOLVO      8602908
VOLVO      8603939
VOLVO      BPYK3361XA
VOLVO      BPYK3361XB
VOLVO      BPYK3361XC

Zastosowanie Zacisk hamulca 2125156 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.