Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro (2018.12-2020.02) 347km » 2130177 nk
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) S5 Tdi Mild Hybrid Quattro (2018.12-2020.02) 347km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2130177 NK

2130177 Zacisk hamulca NK
179.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2130177

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2130178
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaSUMITOMO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]18
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]315
nr EAN5703858719869

skład zestawu:
8630017 Tłoczek, zacisk hamulca
8830020 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8932015 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2130177 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MITSUBISHI T. PAJERO SPORT 98- LE
numery OEM:
MITSUBISHI      MR307413

Zastosowanie Zacisk hamulca 2130177 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.