Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota HILUX VI pick-up (_N1_) 2.5 D-4D 4WD (KDN165, KDN170, KDN190) (2001.11-2005.07) 102km » 2130193 nk
wybrany samochód: 
Toyota Hilux Vi Pick-up (_n1_) 2.5 D-4d 4wd (kdn165, Kdn170, Kdn190) (2001.11-2005.07) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2130193 NK

2130193 Zacisk hamulca NK
263.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2130193

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2130194
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]35
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]262
nr EAN5703858925611

skład zestawu:
8630013 Tłoczek, zacisk hamulca
8830013 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8930016 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2130193 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MITSUBISHI T. LANCER 1,5-2,0 08- LE
numery OEM:
CHRYSLER      05191267AA
CHRYSLER      5191267AA
CHRYSLER      K05191267AA
DODGE      5191267AA
MITSUBISHI      4605A477
JEEP      5191267AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2130193 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu