Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2132103 nk

Zacisk hamulca 2132103 NK

2132103 Zacisk hamulca NK
179.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2132103

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2132104
Materiał Żeliwo
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 258
nr EAN 5703858236373

skład zestawu:
8632007 Tłoczek, zacisk hamulca
8832016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8932002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2132103 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MAZDA P. 323/626/PREMACY 92-05 LE

Zacisk hamulca 2132103 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

Numery OE Zacisk hamulca 2132103 producenta NK

MAZDA

GA5R3371X, GA5R3371XA, GA5R33990A, GA5R33990B, GA5R33990C

numery OEM:
MAZDA      GA5R3371X
MAZDA      GA5R3371XA
MAZDA      GA5R33990A
MAZDA      GA5R33990B
MAZDA      GA5R33990C

Zastosowanie Zacisk hamulca 2132103 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu