Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz VITO Furgon (W638) 110 CDI 2.2 (638.094) (1999.03-2003.07) 102km » 2133303 nk
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Vito Furgon (w638) 110 Cdi 2.2 (638.094) (1999.03-2003.07) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133303 NK

2133303 Zacisk hamulca NK
257.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2133303

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133304
MateriałŻeliwo szare
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]350
Grubość tarczy hamulcowej [mm]32
Średnica tłoka cylindra [mm]48
nr EAN5703858975043
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8933012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133303 NK

ZACISK HAM. DB P. W166 2,2-3,5 11-19 LE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      166 421 05 81
MERCEDES-BENZ      A166 421 05 81
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133303 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.