Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota COROLLA Kombi (_E21_) 1.8 VVTi Hybrid (ZWE219) (2022-???) 140km » 2134105 nk
wybrany samochód: 
Toyota Corolla Kombi (_e21_) 1.8 Vvti Hybrid (zwe219) (2022-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2134105 NK

2134105 Zacisk hamulca NK
400.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2134105

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2134106
MateriałŻeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym
Ograniczenia producentaMOBIS
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]284
nr EAN5703858919283

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2134105 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. KIA T. CEE'D/PRO CEE'D 1,0-1,6 12-18 LE
numery OEM:
HYUNDAI      58210 A6200
HYUNDAI      58310 A6A20
KIA      58210 A6200
KIA      58310 A6A20
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2134105 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu